Kroz EDI usluge podržavamo i unapređujemo digitalnu transformaciju operativne razmene dokumenata i podataka.
U srcu ponude je skup funkcija preko WEB EDI Portala za dobavljače i korišćenjem bilo koje ponude, dobavljači imaju koristi od optimalne digitalne veze sa odgovarajućim ERP sistemom i integrisani su u njegove poslovne aplikacije. Ovo kompanijama pruža vredne informacije ne samo o sopstvenim zalihama, ali i jača njihove odnose sa dobavljačima tako da su uvek u toku sa svim promenama u svom lancu snabdevanja.
Pošto se ovo radi digitalno, automatski i zaštićeno od revizije, ovaj „lanac snabdevanja“ je daleko otporniji od tradicionalnih korporativnih komunikacija zasnovanih na papiru. Pored toga, smanjuje operativne troškove i povećava profit. A kroz digitalni WEB EDI Portal za dobavljače, bolje i brže upravljanje komunikacijom pomaže u otklanjanju uskih grla u snabdevanju.
„Institut fur Arbeitsmarkt und Berufsforschung“ (IAB) je 12. jula 2022. objavio studiju o tome u kojoj meri su prekidi ili poremećaji u mogućnosti snabdevanja industrijskih primarnih proizvoda ili materijala uticali na proizvodnju u Nemačkoj. Međutim, uticaji rata u Ukrajini nisu uzeti u obzir jer je studija obuhvatila samo kalendarsku 2021. godinu. Ipak, 70 procenata svih anketiranih kompanija prijavilo je oštećenje svog lanca snabdevanja u 2021. Zanimljivo je da veličina kompanije igra ulogu važnu ulogu. Ako su kompanije imale više od 250 zaposlenih, 80 odsto njih je češće pogođeno neuspehom isporuke. Razlog za to je verovatno zato što su imali veliku mrežu dobavljača direktnih i indirektnih dobavljača, što je povećavalo nivo rizika. Stopa neuspeha za manje kompanije bila je niža na 67 procenata. Ovde se može pretpostaviti da je većina manjih organizacija imala ili vrlo mali broj dobavljača ili samo jednog dobavljača koji je imao poteškoća u ispunjavanju svojih naloga.
Ali kako se mogu suprotstaviti uskim grlima u snabdevanju?
„Pre svega, važno je razumeti u kojoj meri su trenutne zalihe dovoljne za održavanje proizvodnje. Da biste omogućili ovaj proračun, trebalo bi da stvorite digitalne uslove u kojima se uvek može videti trenutni nivo zaliha“, objašnjava Fran Karlo Strajher, REDOK.
Kada to postignete, možete se fokusirati na upravljanje svojim dobavljačima. Ovde je skalabilni prošireni EDI sa svojim Portalom za dobavljače odmah dostupan da vam pomogne i po niskoj ceni.” Naš Portal za dobavljače digitalizuje sve veze unutar odnosa sa dobavljačima – čak i ako neki od dobavljača rade samo na analognoj osnovi. Ovo omogućava kompaniji da jednim klikom na dugme vidi trenutni status isporuke svojih porudžbina“, dodaje: Informacije o tome da li je dobavljač primio, pročitao i potvrdio porudžbinu odmah su dostupne na računaru: zajedno sa detalje o tome kada želi da isporuči i sa kojim logističkim provajderom.
Na kraju, ali ne i najmanje važno, Portal za dobavljače koristi logistički IoT da prikaže trenutnu lokaciju isporuke unutar lanca snabdevanja, tako da ostanete „na putu“. Sve ovo se dešava potpuno automatski, bez potrebe za štampanjem dokumenta. „To je zato što naš Portal za dobavljače skladišti dokumente u e-arhivi na način otporan na reviziju koji se može preuzeti u bilo kom trenutku i lako ga je pronaći!“ ovako Fran Karlo Strajher opisuje ovu važnu karakteristiku EDI-ovog Portala za dobavljače. Takođe olakšava komunikaciju sa vlastima, dobavljačima i kupcima preko mnogih interfejsa i protokola.